Congressos de Comissions Obreres del País Valencià | 28 de març 2024.

Reunió preparatòria precongressual de Pensionistes de la Ribera-la Safor

"Som una Federació especialment de risc, per la qual cosa suposa un problema l'assistència presencial a assemblees. Però a més, moltes s’han de realitzar per conferència telemàtica, fet que dificulta encara més la participació efectiva de la nostra afiliació, que majoritàriament hi no està habituada i manca la formació necessària en les noves tecnologies. Això pot suposar un contratemps a l'hora de poder participar en els pròxims processos i esdevindres de la nostra organització", Evaristo Soto.

28/12/2020.
    Reunión preparatoria de la asamblea congresual

L'11 de desembre es va celebrar una trobada de la Federació de Pensionistes i Jubilats, encapçalada pel secretari general, Evaristo Soto; el company Ventura Montalbán; part de l'executiva del sindicat intercomarcal, amb el secretari general, Paco Román; el secretari d'Organització, José Ortega i el company Genaro Navarro.

La reunió, celebrada en els locals de CCOO de Gandia, es va centrar en l'abordatge dels diferents processos de l'assemblea precongressual i del congrés en el territori.

El secretari general Evaristo Soto va posar l'accent en la situació atípica en la qual s'inicia el procés a causa de la pandèmia, i que suposarà un repte d'organització.

S’hi va partir d'una anàlisi de la situació actual del territori i es van debatre les diferents alternatives per a la nova direcció. Després d'un bon debat, es donà per finalitzada la reunió.