Congressos de Comissions Obreres del País Valencià | 19 de març 2024.

Presentació de les resolucions

El màxim òrgan de direcció ha aprovat set resolucions sobre l’ampliació del Port de València, el rebuig a les accions feixistes, per una societat més respectuosa, sobre la visibilització del col·lectiu LGTBIQ+, la dimensió internacional del sindicat, drets de les persones transsexuals i sobre les violències masclistes.

Ana García, secretaria general de CCOO PV.

La nueva secretaria general, primera mujer que liderará la organización en el País Valenciano, ha sido elegida hoy en el XII Congreso de CCOO PV. García encabeza una candidatura de consenso, con una Comisión Ejecutiva ampliamente renovada y con predominio de mujeres. “Nuestra bandera ha de ser el trabajo decente”, ha destacado.

Presentació dels Documents congressuals.

CCOO PV ha presentat avui les ponències congressuals, el contingut programàtic que perfila les línies d'actuació per als pròxims quatre anys. Els documents, que es divideixen en cinc blocs, seran completats amb les esmenes que presenten les diferents organitzacions sectorials i territorials del sindicat, en el marc del XII Congrés. El president de la Generalitat, Ximo Puig, que ha intervingut davant els delegats i les delegades, ha assenyalat que “no pot haver-hi creixement sense justícia social”.

Juan Cruz

El secretari general de CCOO PV, Juan Cruz, ha destacat en el seu Informe al XII Congrés l'aposta per una activitat productiva que genere valor afegit i amb criteris mediambientals, la qual cosa implica ocupació de qualitat i equitat en la distribució de la renda. Considera que les millores de les condicions laborals passen per la recuperació salarial, la reducció de les desigualtats i l'enfortiment dels serveis públics.

Acto inauguración XII Congreso CCOO PV.

Una amplia representación de la sociedad civil valenciana ha respaldado a CCOO PV en el acto de apertura de su XII Congreso confederal. Durante tres días de debate, 326 delegados y delegadas determinarán el programa y las líneas de actuación sociopolítica. A la inauguración han asistido el alcalde de València, Joan Ribó, el secretario general de UGT PV, Ismael Sáez, el presidente de la CEV, Salvador Navarro, y la vicepresidenta del Consell Mónica Oltra.

• Retransmissió en directe a través de la web

El Palau de Congressos de València, acull els dies 1, 2 i 3 de juliol el XII Congrés confederal de CCOO PV, màxim òrgan de direcció del sindicat, que defineix les línies d’actuació, actualitza els seus Estatuts i tria la seua nova direcció. Totes les sessions i debats es podran seguir en directe, des de la web del sindicat.