Congressos de Comissions Obreres del País Valencià | 19 de març 2024.

XI Congrés Federació d'Ensenyament CCOO PV

La nova direcció del sindicat, encapçalada per Xelo Valls, ha rebut el suport del 97’3% dels delegats i delegades a l’XI Congrés amb un projecte renovat per continuar liderant el sindicalisme de classe i participatiu.

Comissió Executiva de la FSC CCOO PV triada pel IV Congrés

Pilar va ser triada durant el 4t Congrés de la FSC CCOO PV celebrat els dies 5 i 6 de maig a Calp, un congrés amb gran participació on van assistir 150 persones delegades en representació de tots els sectors i territoris.

Evaristo Soto paños, reelegido secretario general de la Federación de Jubilados y Pensionistas PV

Actuar per avançar

El secretario general Evaristo Soto Paños ha visto refrendado el trabajo de estos años, recogido en el Informe y se ha comprometido a seguir trabajando en la consolidación de la política social como eje central de la actividad sindical, defendiendo el Sistema Público de Pensiones, la mejora de la dependencia, los servicios sociales y la participación de la Federación en los espacios institucionales, como los consejos de mayores.

Executiva de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO PV.

• La majoria de delegats i delegades reelegeixen Atiénzar per a liderar la lluita pels drets dels treballadors de la sanitat i la dependència.

Rosa Atiénzar ha sigut relegida com a secretària general de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO PV, amb el suport de més del 97 % dels vots, durant la celebració del X Congrés realitzat entre ahir i avui a Gandia (València).

Comissió Executiva de la UI CCOO Comarques de l'Interior

"La classe obrera no pot fer un pas arrere, s'ha de reivindicar com a motor fonamental de la nostra societat. Continuarem millorant l'atenció a l'afiliació i la presència de CCOO en les empreses com a eina per al manteniment i la conquesta de nous drets per a les persones treballadores", ha manifestat Esther Alba.

Paco García al capdavant de la nova Comissió Executiva de la UI CCOO l’Alacantí-les Marines

UI l'Alacantí-les Marines

El VI Congrés de la UI de CCOO a l'Alacantí-les Marines, que ha comptat amb l'assistència de persones delegades de l'afiliació de les tres comarques, ha avaluat el treball realitzat en el mandat anterior i ha triat els òrgans que governaran el sindicat en els pròxims quatre anys.

Raül Alcocel, amb la nova Comissió Executiva de CCOO Comarques Centrals.

El Vé Congrés del sindicat, celebrat a Alcoi el 28 d’abril, va donar un suport unànime a la gestió de Manuela Pascual. Alcocel va destacar en el seu discurs la importància que tenen els delegats i les delegades de CCOO i la necessitat de continuar renovant el sindicat i fer-lo mes permeable als canvis.

Executiva CCOO PV Comarques del Nord.

Una Comissió Executiva totalment renovada, composta per Lidón Calvo, Alejandro Molina, Electra Añó, Sebastián Pulido, Raquel Coll, Jorge Sirvent i Lola Tajahuerce, assumeix la direcció del sindicat durant els pròxims quatre anys a les Comarques del Nord.

Executiva CCOO la Ribera-la Safor.

#Actua

Bermejo, que encapçala una nova Comissió Executiva integrada majoritàriament per dones, aposta per continuar impulsant el diàleg social amb les patronals i amb els ajuntaments de la comarca.

Reunió del CES

• La reunió del Consell Econòmic i Social del 8 d’abril va aprovar aquesta iniciativa per unanimitat.

Amb motiu del Vé Congrés de CCOO Comarques Centrals, el CES va aprovar donar una ajuda econòmica al sindicat per a la realització del seu màxim òrgan. La proposta, que va comptar amb el recolzament unànime de tots els membres del Consell, va partir de la proposta de l’Ajuntament d’Ontinyent.

III Congreso CCOO de Industria del País Valencià.

CCOO de Industria del País Valencià ha celebrado hoy su III Congreso, en el que se ha elegido a Juan José Picazo como nuevo secretario general. Un congreso que ha contado con la presencia de Agustín Martín, secretario general de CCOO Industria estatal.

Raül Alcocel, Juan Cruz i Manuela Pascual

El sindicat celebrarà el seu Vé Congrés a l’IVAM-CADA d’Alcoi el proper 28 d’abril, on s’espera una amplia renovació de la direcció del sindicat.

Intervención de Consuelo Navarro

• Tras los procesos de las federaciones sindicales toca la realización del congreso de la Unión Intercomarcal

CCOO en l’Alacantí-les Marines continúa su proceso congresual para la elección de los responsables del sindicato para los próximos cuatro años.

Sergio Villaba, secretario general de CCOO Camp de Morvedre- Alt Palància.

Villalba ha salido elegido hoy en el V Congreso de la Unión Intercomarcal con una candidatura única, cuyas principales líneas de actuación serán la defensa de la igualdad, el apoyo al tejido productivo, a los servicios públicos y la recuperación económica y social.

Nueva ejecutiva CCOO Vinalopó-Vega Baja

Palomar obtuvo un amplio respaldo ayer en el IV Congreso de CCOO Vinalopó-Vega Baja para liderar el proyecto de CCOO en estas comarcas. Las principales líneas de actuación serán la defensa de la igualdad, el apoyo a la juventud, la recuperación económica y social y una mayor interrelación con la inspección de trabajo.