Congressos de Comissions Obreres del País Valencià | 19 d?abril 2024.

Candidata a la Secretaria General de CCOO PV

Juan Cruz ha explicat el procés de debat intern amb les organitzacions, tan territorials com federals, que li porta a anunciar en el Consell Confederal que hi ha un consens entorn d'Ana García Alcolea com a candidata a la Secretaria General en el XII Congrés de CCOO PV previst per al mes de juliol. L'actual secretària de Formació i Ocupació ha assenyalat el seu agraïment al suport mostrat per la majoria de les estructures i la seua disposició al consens i la unitat. “Assumisc el repte sindical de representar CCOO PV i treballaré per estar a l'altura de la trajectòria d'aquest sindicat”, ha manifestat.

07/04/2021.
    Ana García Alcolea

Ana García inicia el seu recorregut sindical com a delegada en la seua empresa del sector de telemàrqueting. Va formar part de l’Executiva de la Federació de Comunicació i Transports amb l'activitat sindical en matèria de salut laboral i posteriorment es va integrar en l'equip de formació sindical per a delegats i delegades.

La seua entrada en l'Executiva de CCOO PV es produeix en el X i en l'XI Congrés, amb la Secretaria de Formació i Ocupació. Amb aquesta responsabilitat ha intervingut en tots els òrgans de participació institucional com el Consell Valencià de Formació Professional, el Consell de Direcció i General del Labora-SERVEF, la Mesa de Diàleg Social, el RIS3, l'Observatori de la Indústria Valenciana, l'Observatori del Treball Decent, en els pactes per l'Ocupació de València, l'Horta Nord i l'Horta Sud, entre uns altres.