Congressos de Comissions Obreres del País Valencià | 19 d?abril 2024.

Carmen Palomar presenta la seua candidatura a la secretaria general de CCOO Vinalopó-Vega Baixa

Palomar opta a la reelecció com a secretària general en el IVt Congrés de la Unió Intercomarcal, que se celebra demà dijous, amb una candidatura única les principals línies d’actuació de la qual són la defensa de la igualtat, el suport a la joventut i la recuperació econòmica i social.

14/04/2021.
    Carmen Palomar.

Carmen Palomar ha presentat hui la seua candidatura a la secretaria general de CCOO Vinalopó- Vega Baixa en el IVt Congrés de la Unió Intercomarcal, que se celebra demà en la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Palomar encapçala una candidatura única, conformada amb persones d'àmplia trajectòria sindical i amb la incorporació de joves.

La dirigent sindical ha explicat les seues principals línies d'actuació, que passen per potenciar la joventut en el sindicat i la seua connexió amb el món estudiantil a través dels sindicats SEMH i SEI: “Per a aqueix necessari vincle entre els estudis i el món del treball”. Un altre dels reptes és posar en marxa totes les polítiques d'igualtat, en el marc de la Llei d'igualtat i els reials decrets 901 i 902, sobre plans d'igualtat i registre salarial.

Palomar també s'ha referit a la recuperació econòmica i social generada per la pandèmia, que serà una constant en els pròxims mesos, fins i tot enguany. “És important la protecció social, l'ampliació dels ERTO i com es gestionaran els fons europeus”, ha destacat. A més, també ha ressaltat que en el pròxim mandat finalitza la concessió administrativa dels hospitals de Torrevella i Vinalopó, una qüestió en la qual el sindicat té una aposta ferma per la reversió: “La nostra reivindicació a la Conselleria de Sanitat és que se seguisca el model d’Alzira”.

En el projecte sindical d'aquesta candidatura també es troba l'establiment d'una política d'aliances, especialment per a defensar els serveis públics, la sanitat, l'educació o la dependència. “Hem de remar tots en la mateixa direcció i fer-nos fortes i forts en les nostres reivindicacions. Per això, confluïm amb les diferents coordinadores i coordinadors i plataformes en defensa de la causa pública”, ha apuntat Carmen Palomar.

El IVt Congrés de la Unió Intercomarcal de CCOO Vinalopó Vega Baixa se celebra demà dijous, dia 15, després d'un mes de processos congressuals en els diferents sectors organitzats sindicalment en aquest àmbit territorial.