Congressos de Comissions Obreres del País Valencià | 28 de març 2024.

CCOO Comarques Centrals realitzarà el seu Vé Congrés Intercomarcal a Alcoi

El sindicat celebrarà el seu Vé Congrés a l’IVAM-CADA d’Alcoi el proper 28 d’abril, on s’espera una amplia renovació de la direcció del sindicat.

20/04/2021.
    Raül Alcocel, Juan Cruz i Manuela Pascual

Al voltant d’unes 100 persones estan cridades a participar en el Congrés, i per a garantir les mesures sanitàries corresponents, no s’ha convidat tota la gent que el sindicat haguera volgut, però l’actual situació de pandèmia ens obliga a ser responsables, tindre’n cura i garantir la seguretat i el benestar del conjunt de les persones assistents.

En aquest Congrés es donarà compte del treball sindical realitzat per l’equip, que ha estat gestionat durant el últims quatre anys a les nostres comarques. Aquests quatre anys no han estat exempts de dificultats i com a conseqüència tenim d’una banda les últimes restes de la crisi econòmica, i, per suposat, d’una altra la pandèmia de la COVID-19. Ambdues han comportat conseqüències nefastes per al treballadors i les treballadores en ocupació i condicions laborals. Aquests problemes s’han donat tant l’any 2017, com l’any 2020. A més de totes aquestes qüestions, no oblidem les afectacions personals i familiars en matèria de salut.

En aquest Congrés també es triarà una nova Comissió Executiva que estarà renovada amb més del 60 % dels seus membres respecte al darrer equip. Dins d’aquesta renovació també s’elegirà una nova Secretaria General. En aquest sentit la proposta de candidatura a la Secretaria General de CCOO Comarques Centrals és l’actual secretari d’organització i formació sindical: Raül Alcocel i Maset.

CCOO es una organització que treballa molt en el seu actiu sindical i té sempre com a objectiu treballar des de la base per a fer els canvis i renovacions necessaris, sempre amb criteris d’igualtat entre homes i dones, i, també, amb la combinació d’experiència i joventut.

Des de Comissions Obreres de Comarques Centrals volem agrair a les institucions, associacions socials, culturals, patronals, partits polítics, a UGT, als mitjans de comunicació.., tot el suport i el treball que conjuntament hem pogut realitzar, durant aquest període, tant en els acords com en les diferències, però sempre amb el respecte i el compromís de totes les parts. Esperem i desitgem que aquesta siga la tònica i el treball en el període futur.

Volem, també, donar agraïment a tota la ciutadania pel compromís i la responsabilitat que han manifestat durant aquesta situació tan dolenta de pandèmia. Volem donar ànims perquè la vacuna possibilite tornar a començar de nou la vida social, econòmica i laboral que totes i tots desitgem.