Congressos de Comissions Obreres del País Valencià | 29 de març 2024.

UI l'Alacantí-les Marines

CCOO tria amb un aclaparador suport el nou equip directiu

El VI Congrés de la UI de CCOO a l'Alacantí-les Marines, que ha comptat amb l'assistència de persones delegades de l'afiliació de les tres comarques, ha avaluat el treball realitzat en el mandat anterior i ha triat els òrgans que governaran el sindicat en els pròxims quatre anys.

30/04/2021.
    Paco García al capdavant de la nova Comissió Executiva de la UI CCOO l’Alacantí-les Marines

Després de les salutacions de les persones convidades, entre les quals va prendre la paraula Carlos Mazón Guixot, president de l'Excma. Diputació d'Alacant; Amparo Navarro Faure, rectora de la UA; Yaissel Sánchez Orta, secretària general d'UGT l'Alacantí-la Marina i Juan Cruz Ruiz, secretari general de CCOO PV; es va presentar l'Informe general realitzat per la Comissió Executiva sortint, en el qual s'han recollit els principals treballs duts a terme pel sindicat en aquesta intercomarcal en els passats quatre anys.

A continuació les federacions van fer una valoració del treball realitzat per l'equip i hi van aportar les seues especificitats. Cal destacar el reconeixement majoritari a la gran feina realitzada per la secretària general Consuelo Navarro Sánchez i la seua Comissió Executiva. L'aprovació aclaparadora de l'Informe mostra la identificació de tot el sindicat amb el treball realitzat.

Després de la defensa i votació de les esmenes i d’altres documents de l'organització, es va procedir a la votació dels càrrecs que van rebre un reconeixement majoritari i aclaparador. Va ser elegit Francisco García Alcaraz com a secretari general i en la seua Comissió Executiva: Eva Calleja Risueño, Arancha Luque Peinado, Pepo Ruiz Olmos, Javier Pérez Ferre, Magdalena Giner Peralta, Mariano Fuentes Flores, Juan Ángel Torregrosa, Mary Cueva Garcés i M. José Gómez Pimpollo. Un equip continuista que recull algunes incorporacions de persones joves que assumeixen la tasca de continuar reforçant el punt de vista feminista, ecologista, participatiu i de continuar donant suport a la tasca del que és el primer sindicat d'Espanya, del País Valencià i de la província d'Alacant.