Congressos de Comissions Obreres del País Valencià | 29 de març 2024.

La FSS CCOO PV elegeix Rosa Atiénzar com a secretària general

• La majoria de delegats i delegades reelegeixen Atiénzar per a liderar la lluita pels drets dels treballadors de la sanitat i la dependència.

Rosa Atiénzar ha sigut relegida com a secretària general de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO PV, amb el suport de més del 97 % dels vots, durant la celebració del X Congrés realitzat entre ahir i avui a Gandia (València).

06/05/2021.
Executiva de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO PV.

La trobada ha tingut la participació d'un centenar de delegades i delegats que han analitzat i avaluat l'activitat del sindicat en els últims quatre anys, així com orientat els objectius i les activitats futures de l'organització.

La secretària general, Rosa Atiénzar, ha assenyalat que “la pandèmia ha posat de manifest la fragilitat del nostre sistema i cal continuar lluitant per uns serveis públics de qualitat i per millorar les condicions laborals de les persones treballadores dels sectors sanitari i sociosanitari”.

Durant la jornada d’avui també s'ha procedit a la proclamació de la nova Comissió Executiva, composta per 12 persones, més la secretària general. Atiénzar ha destacat la vàlua de l'equip i “l'experiència de cadascun en el seu àmbit de responsabilitat”.

Rosa Atiénzar és infermera de la UCI Neonatal de l'Hospital La Fe de València i està vinculada a CCOO des de l'any 2005. Ha format part de l'equip d'atenció duent a terme eleccions sindicals en diferents empreses, ha format part de diverses seccions sindicals, fins que l’any 2012 va passar a formar part de la Comissió Executiva de la FSS CCOO PV i l’any 2017 va ser elegida secretaria general.

La FSS CCOO PV és el primer sindicat de la sanitat valenciana quant a representació, a més té una important base social d'afiliació (14.700 persones) i 728 delegades i delegats. Amb això, es reafirma com a primera força sindical entre els treballadors i les treballadores dels sectors sanitari i sociosanitari.