Congressos de Comissions Obreres del País Valencià | 28 de març 2024.

Pilar de Vera elegida nova secretària general de la Federació de Serveis a la Ciutadania de País Valencià

Pilar va ser triada durant el 4t Congrés de la FSC CCOO PV celebrat els dies 5 i 6 de maig a Calp, un congrés amb gran participació on van assistir 150 persones delegades en representació de tots els sectors i territoris.

10/05/2021.
    Comissió Executiva de la FSC CCOO PV triada pel IV Congrés

Un 4t Congrés en el qual es va generar debat de més de 70 esmenes a tots els documents congressuals, amb gran participació de dones i persones joves.

La secretària general sortint, Soledad Fernández, va exposar l'Informe general del treball realitzat en aquests últims 4 anys i va recollir les aportacions de les delegacions, que va tenir el suport d’una gran majoria del Congrés.

Va ser un Congrés de cohesió i consens on es van aconseguir acords fins a arribar a una única candidatura encapçalada per Pilar de Vera com a secretària general i acompanyada en la seua Executiva per Rafael Canet, Soledad Fernández, Francisco Gimeno, Olga Tarazona, Juan Carlos Núñez, Reyes Monleón, Andoni Expósito, Mar Vicent, Francisco Lozano, Marisa Llabata, Emilio Andrés i M. Teresa Puyo.

Juan Cruz, actual secretari general de la CS CCOO PV, va ser l'encarregat de defensar la candidatura a la Secretaria General de la FSC CCOO PV destacant “l'aposta d’aquesta federació per una dona amb gran bagatge sindical que a més procedeix d'un sindicat intercomarcal, la qual cosa evidencia una doble aposta tant per ser una dona com per la confederalitat que això comporta”.

Alhora el secretari general Juan Cruz de la CS CCOO PV va rebre un merescut homenatge per tota la seua trajectòria sindical, el seu esforç, sacrifici i implicació demostrat tots aquests anys primer al capdavant tant en la FSAP i més tard en la FSC CCOO PV.

Entre les primeres paraules de Pilar de Vera com a secretària general “Sabem que serà un període difícil. Ens mourem entre les conseqüències de la crisi sanitària, econòmica i social que ha generat la covid-19 i l'oportunitat que representen els fons europeus per a la recuperació.” “Volem ser la continuació en el model que començàrem a construir l’any 2009 des de la majoria federal, i crear noves maneres de fer i de créixer”.